home site

treinen door Opwijk

Voor al wat niets met niets te maken heeft, het betere 'gezever'

treinen door Opwijk

Berichtdoor treinspotter op 1 dec 2009, 19u27

Hallo,
Ik fotografeer al meer dan 10 jaar treinen en was van plan om ook in Opwijk te komen trainspotten. Zelf ken ik de stad en zeker de NMBS-dienstregeling helemaal niet goed en vroeg me aldus af wanneer de meeste treinen voorbij komen? Ik ben vooral geïnteresseerd in intercity sneltreinen, geen stoptreinen dus, die snel door Opwijk passeren. Wie kan me passende uren aanbevelen?
Alvast bedankt!
Erwin
treinspotter
member

Re: treinen door Opwijk

Berichtdoor Decker op 1 dec 2009, 23u00

treinspotter schreef:Hallo,
Ik fotografeer al meer dan 10 jaar treinen en was van plan om ook in Opwijk te komen trainspotten. Zelf ken ik de stad en zeker de NMBS-dienstregeling helemaal niet goed en vroeg me aldus af wanneer de meeste treinen voorbij komen? Ik ben vooral geïnteresseerd in intercity sneltreinen, geen stoptreinen dus, die snel door Opwijk passeren. Wie kan me passende uren aanbevelen?
Alvast bedankt!
Erwin

Meent ge dat echt?

Best efkes het station van Opwijk contacteren dan; 052/35 52 74.

Graag gedaan!
Decker
member

Berichtdoor stokmans op 2 dec 2009, 15u33

De rechtstreekse trein richting Brussel passeert rond kwart na het uur, de trein richting D'monde omstreeks kwart voor het uur. (alleen in de week!)
stokmans
moderator

Berichtdoor treinspotter op 2 dec 2009, 18u53

bedankt voor het snelle antwoord! Zijn er oversteekplaatsen over de sporen alwaar men de treinen het beste kan fotograferen omdat ze er het snelste voorbij komen?
treinspotter
member