home site

Fuif affiches/flyers

Niet alle vragen kan men in een 'hokje' plaatsen, daarvoor is er hier plaats gemaakt!

Fuif affiches/flyers

Berichtdoor spaceman op 25 feb 2009, 16u09

met een paar voetbalkameraden zoude we een party organiseren in de sint-Pauluszaal.
Weet er iemand een goedkope drukkerij uit de omgeving van opwijk? ik heb al een paar offertes opgevraagd maar tis nogal duur vinden we :cry: Ik heb op internet wel al heel goedkope drukkerijen gevonden maar die leveren dan geen ontwerp van affiche en aangezien niemand van ons dat kan zou het handig zijn om dat direct bij de drukkerij ook te bestellen.
spaceman
member

Re: Fuif affiches/flyers

Berichtdoor stokmans op 26 feb 2009, 18u44

Zelf ontwerpen of laten ontwerpen en dan laten drukken via flyer.be zou naar 't schijnt het goedkoopste zijn.

Bij letter en beeld ontwerpen ze ook affiches. Dat was vroeger toch een van de goedkopere...
stokmans
moderator

Berichtdoor Zoem op 28 feb 2009, 22u56

Heej....

Leuk forum hier :) . Ik ben nieuw Opwijkenaar vandaar dat ik wat research doe naar leven en wonen@Opwijk

Maar back ontopic

Ik organiseer vaak evenementen en vroeger woonde ik ook al in de streek. 6 maanden terug zat ik net met hetzelfde probleem... en toen deed ik de ontdekking van mijn leven >>> eventitems !

Een soort online drukkerij actief in de regio en dat blijft uitbreiden qua levergebied (momenteel doen ze het ruime pajottenland... en binnenkort nationaal).
Ik bestel er dus vooral flyers en affiches... maar ook soms andere dingen. Kwaliteit is zelfs beter dan toen ik bij mijn buurtdrukker bestelde...; en in mijn geval bespaar ik soms tot 1000 euro/maand =D> al eens de moeite ;)

Ontwerp laat ik ook door hun verzorgen en ook daar maken ze een extra scherpe prijs. Is niet dat het "flut"-ontwerpen zijn... ze werken ook voor mega-events en discotheken.

In hun laatste nieuwsbrief stond er zelfs te lezen dat ze nu speciaal voor verenigingen ontwerp aanbieden aan slechts 50 euro excl.btw.
Persoonlijk vind ik dat waanzinnig goedkoop (de verenigingen kunnen er maar wel bij varen).
link nieuwsbrief: http://www.eventitems.be/mailing/mailing_pajottenland.html

hun site: http://www.eventitems.com

Succes er mee !
Zoem
member

Berichtdoor spaceman op 1 maart 2009, 14u14

ziet er goed uit die eventitems.
weet je ook toevallig voor welke discotheken ze werken? dan heb ik al is een idee van ontwerp ;)
spaceman
member

Berichtdoor jeroen op 2 maart 2009, 10u35

www.10x10.be in Opwijk is één van de officiële verdeelpunten voor www.flyer.be, 10x10.be doet tevens ontwerp ...
flyer.be staat voor perfecte kwaliteit (wekelijks 600 bestellingen in Belgie alleen bewijst dat), snelle levering, scherpe prijzen in combinatie met een zeer uitgebreid gamma (veel papiersoorten,oneindig veel formaten, steeds mogelijk om kleine aantallen te nemen, dit in vergelijking met andere online drukkerijen)

Voor alle duidelijkheid: ik ben iemand van de groep flyer.be en 10x10.be dus maken bij deze wat reclame voor onszelf, kwestie van kort op de bal te spelen!
jeroen
member